Anúncios




(Máximo de 100 caracteres)


Somente para Xiglute | Xiglut - Rede Social | Social Network members,
Clique aqui para logar primeiro.



Faça o pedido da sua música no Xiglute via SMS. Envie SMS para 03182880428.

Blog

دستگاه وکیوم رومیزی چیست

  • دستگاه وکیوم رومیزی

     

    از دستگاه وکیوم رومیزی معمولا در هایپرمارکت ها جهت جهت تخلیه ی هوای داخل کیسه های موادغذایی به منظور بالا بردن ماندگاری، مورد استفاده قرار می گیرد.  وکیوم های رومیزی، مناسب برای بسته بندی مواد پروتئینی

    مانند میگو، ماهی، سوسیس و کالباس، خشکبار، آجیل و مواد غذایی می باشد.

    دستگاه وکیوم بسته بندی رومیزی چیست؟

    دستگاه وکیوم بسته بندی رومیزی، دستگاهی است که کار خلاء (عملیات مکش یا همان فشار منفی) را انجام می دهد. دستگاه های وکیوم صنعتی (تک کابین، رومیزی و …) یا خانگی می توانند در بازه های زمانی مختلف، حجم قابل توجهی از مقدار مایع یا گاز را از فضایی بردارند و محیط موردنظر را به خلاء نسبی برسانند.

    این دستگاه ها، انواع و کاربردهای مختلفی دارند. محصولات تولیدی کاروپک در این زمینه عبارت است از: دستگاه وکیوم خانگی، دستگاه وکیوم رومیزی، دستگاه وکیوم فروشگاهی، دستگاه وکیوم تک کابین و دوکابین.

     قیمت انواع دستگاه وکیوم بسته بندی رومیزی

    برای استعلام قیمت دستگاه وکیوم بسته بندی رومیزی بهتر است از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید. چراکه به دلیل تغییرات روزانه ارز، نمی توان قیمت واحدی برای محصولات در نظر گرفت. اما می توانیم تضمین کنیم که در کاروپک شما بهترین قیمت را خواهید یافت. بنابراین منتظر نمانید و همین حالا با نمایندگی کاروپک تماس حاصل فرمایید.

    خرید دستگاه وکیوم رومیزی

    برای خرید دستگاه وکیوم رومیزی از کاروپک، می توانید از بین دستگاه های موجود در سایت انتخاب کنید و یا دستگاه مورد نظر خو را به ما سفارش دهید. شما می توانید ویژگی های هر کدام از این دستگاه های وکیوم را در سایت مشاهده نمایید و برای مشاوره و استعلام قیمت با کاروپک تماس بگیرید. کیفیت این دستگاه ها بسیار بالا می باشند و عمر و دوام بسیار بالایی دارند. این دستگاه ها دارای ضمانت اصالت می باشند و شما با خیالی آسوده می توانید آن را سفارش دهید.